Wie ben ik?

Mijn achtergrond is secretarieel. Ik heb mijn opleiding voor directiesecretaresse gevolgd aan het Instituut Schoevers te Arnhem. Ik heb vervolgens in loondienst veel ervaring opgedaan in het bedrijfsleven. Eerst als secretaresse, vervolgens als intercedente bij een grote uitzendorganisatie. Ook was ik als totaalorganisator logistiek en commercieel actief op de verkoop binnendienst van een internationaal distributiebedrijf. Deze brede praktijkervaring en mijn aangeboren ondernemingszin waren een uitstekende basis om in 2007 A-ppointment te starten.

Vanaf die tijd ben ik werkzaam als project- en administratief ondersteuner, als spin in het web binnen diverse bedrijven en als organisator van diverse projecten. En dat doe ik met heel veel plezier, dankzij leuke opdrachtgevers en projecten.

Ik voel me als een vis in het water als ik projecten kan ondersteunen, van begin tot eind kan begeleiden binnen een bepaalde tijd, binnen het gestelde budget.  Ontzorgen in de breedste zin van het woord, bij onderbezetting, topdrukte of andere denkbare situaties wanneer je als bedrijf ondersteuning en persoonlijke assistentie nodig hebt. Op organisatorisch en ondersteunend vlak ben je bij mij aan het juiste adres.

webdesign: Prode.nl